søndag 7. oktober 2012

Julen blir sanselig!

Bøker trenger seg ikke inn på oss når vi har viktigere saker fore, de avventer diskret det passende øyeblikk - det er aldri for sent å lese en bok. (Uno Floren)

God morgen, kjære lesere!
Strålende vær her ved Oslofjorden idag - herlig etter mange ukers regn og blåst. Hvordan er været hos deg?
I dag tenkte jeg å dele en nyhet. I fjor var jeg så heldig å være med i Franciska Munch Johansens vakre bok, Sanselig sommer. Nå lanserer hun en oppfølger av denne populære boken, med Sanselig jul.
Noen av mine bilder er med i boken - er det lov å si at det er veldig stas? Janteloven sier kanskje ikke det, men for meg er det en glede!

Foto forside bok: Franciska Munck-Johansen

Foto: Sunhome
 Og her er forhandlerne som vil selge den flotte boken.

Ønsker dere alle en deilig søndag!

Anette Willemine 

37 kommentarer:

  1. Det ser ut som en helt, helt nyyydelig bok med masse flotte bilder og herlig inspirasjon. Skjønner godt at du er veldig fornøyd med at noen av dine bilder er med der. Det er jo stor stas ;-) Gratulerer sååå mye! Klart det er lov å være stolt. Det har du all grunn til. Kan tenke meg at boken kommer til å ligge under mange juletrær i år ;-)

    Ha en fantastisk fin høstdag! Her viser høsten seg fra sin beste side nå med nydelig vær og vakre farger.

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig er det lov å være stolt av dette :-)
    Flotte julebilder!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Jeg forstår godt at du er glad for at bildene dine er med! Gratulerer, og god søndag til deg!

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse, kjempeflott :)

    Hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  5. Klart det er stas!
    Flotte bilder der var det også:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. Jättefina bilder ..,
    Kram Karina

    SvarSlett
  7. Den boka ser sååå lekker ut :))) Sååå lyst på den ja :)) Lekre bilder du deler! Så kjekt at du er med i boka :)) Godklem til skjønne du!

    SvarSlett
  8. Den boka ser sååå lekker ut :))) Sååå lyst på den ja :)) Lekre bilder du deler! Så kjekt at du er med i boka :)) Godklem til skjønne du!

    SvarSlett
  9. Den boka ser sååå lekker ut :))) Sååå lyst på den ja :)) Lekre bilder du deler! Så kjekt at du er med i boka :)) Godklem til skjønne du!

    SvarSlett
  10. Den boka ser sååå lekker ut :))) Sååå lyst på den ja :)) Lekre bilder du deler! Så kjekt at du er med i boka :)) Godklem til skjønne du!

    SvarSlett
  11. Dette var gøy Anette!!!
    Klart det er stas!
    Gleder meg til å å bla i boken!

    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  12. Do you have the book ????.....wow gerat pictures from you !!!... Have a Nice sunday.....xxx..love Ria

    SvarSlett
  13. Ja det er lov å si med STORE BOKSTAVER at det er stas.... Så hyggelig for deg!

    Ha en fin søndag ved Oslofjorden. Hos meg er det regn og vind og et par solgløtt innimellom.

    SvarSlett
  14. Hei, Så morsomt - dette blir helt sikkert en super bok med så flotte bloggere:-) Fin søndag! klem Siv:-)

    SvarSlett
  15. Blås i janteloven og vær du både stolt og glad! Det har du fortjent. Du har noen nydelige bilder som mange av oss kan glede seg over. Boken er øverst på min ønskeliste, men siden bursdag er passert for i år, så må jeg nok kjøpe den selv og gjett om jeg skal det!
    Her på Sørlandet er et fantastisk flott høstvær strålende sol fra skyfri himmel og havet ligger skinnende utenfor vinduene. Jeg koooser meg!
    Ha en strålende oktobersøndag. Hilsen Berit

    SvarSlett
  16. Så utruligt gøy å være med i boka,så vakre bilder og den janteloven er noko tull,du har all grunn til å være stolt og gjett om eg må ha den boka:))
    Fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  17. Klart at det er lov - drit i janteloven! ;)

    GRATTIS og fin søndag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  18. Det er SÅ spennede! Skulle ynskje eg var i form til lanseringsfesten på ZanZ! Men eg gleder meg som eit barn til å halde eit eksemplar i hendene! Bilda dine er så fine, elegante som interiøret ditt!

    Ha ein fin søndag, og ei spennende, ny veke!

    God klem,
    e :)

    SvarSlett
  19. Ha en fin avslutning på helgen och en bra start på nya veckan.
    kram
    Hanna

    SvarSlett
  20. Så utrolig gøy! Nydelige bilder du bidrar med!
    Den boken må jeg få tak i:-)

    Klem

    SvarSlett
  21. Kul grattis.
    Ja tänk snart har vi jul är igen....
    Kram Eva

    SvarSlett
  22. Så gøy ! Vær stolt av deg selv,og av alle de vakre bildene dine! Som jeg har skrevet før,du er en inspirasjon for så mange,klart bildene dine er en pluss for boken !!! :)))) Gleder meg til å pynte til jul,når jeg ser det vakre bildet over her.Klem fra Liv Aa

    SvarSlett
  23. hei :) boken ser kjempelekker ut, gratulerer til deg som har bilder i den ... boken i innlegget under ser også lekker ut,- sant det sitatet, bøkene venter tålmodig...
    hilsen magny

    SvarSlett
  24. JO! Det er visst lov å si det!! Herremin, jeg hadde vært superstolt hadde det vært meg!
    Grattis!
    Skal def.ha den boka!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  25. Selvfølgelig er det stas! Og du er fab!

    Fin start på uken ønskes deg.
    Her er det en liten uke igjen før kofferten pakkes og vi flyr til andre siden av atlanteren.

    klem

    SvarSlett
  26. Gratulerer - og så veldig vel fortjent :) Klart du skal være stolt - og det er helt LOV!

    Gleder meg til boken - og Heiberg Cummings under her fristet også veldig..

    Ha en fiiiin ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  27. Hei
    Gleder meg veldig til å se boken.Vi sees på lanseringsfesten,regner med at du skal dit siden du er med i boken,klem

    SvarSlett
  28. KLART du skal være stolt! Bildene dine ser vakre ut - som alltid Anette. Gleder meg veldig til den er å få kjøpt. Helt klart en bok jeg skal kjøpe meg!!

    Måtte dagen din bli fin. ;))

    Hilsen fra Torill

    SvarSlett
  29. Hei på deg.
    Visst er det stas, og visst er det lov å si det!!!
    Gratulerer så mye med dine flotte bilder. Grattis med kåring som beste live blogger under messen også!!
    En riktig vakker og god ukestart ønskes deg ;)
    Smil og klemmer fra Monica

    SvarSlett
  30. Ja det er skikkelig stas, gratulerer! Og gratulerer så masse med beste bloggingen også på NIB! Skjønner godt at du vant, du er i din helt egen klasse, du søte!

    Håper du får en flott og kreativ uke, her oppe i nord så har datteren kjøpt seg hus og er begynt å pakka og i morgen er det fotografering til sin egen salgsoppgave. Må nok opp å hjelpe henne litt med stylingen ;)

    Klem fra Desirée

    SvarSlett
  31. Den boken må jeg sjekke ut ja!

    Jeg spiser grønnkål hver dag for tiden. Mest bruker jeg det i ferskpresset juice, salat og gryter, men det du foreslår høres kjempegodt ut! Jeg spiser lite pølser, men jeg gleder meg til å besøke den nye Mathallen i Oslo, og da blir det kanskje litt pølser.

    Stevia har jeg kjøpt men egentlig ikke tatt i bruk enda. Jeg lever så godt som 100% sukkerfritt. Det er vel bare sukkeret i Makrell i tomat jeg får i meg utover fruktsukker. Deilig å endelig være fri fra søtsuget!

    SvarSlett
  32. Klart det er stas! Og klart det er lov å være fornøyd med å ha bildene sine i ei så lekker bok! Jeg hadde vært overlykkelig:)))

    Gleder meg til boka kommer. Den tenker jeg at jeg skal kjøpe meg:)

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  33. Kjempestas, selvfølgelig kan du være stolt av det! Fine bilder du har med også :)
    Håper du har en fin mandag!
    Klem AM :)

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med seier fra Live-bloggingen din, reportasjen din var helt super! Og grattis med boken, den ser veldig flott ut :)

    Bedre start på uka kan man vel ikke få?! Klem

    SvarSlett
  35. Åh det er så deilig når folk er stolte av den jobben de gjør -blås en lang marsj i den der janteloven. Boken ser kjempefin ut; gratulerer:)

    SvarSlett
  36. Kjempestas Anette!!! Denne boken har jeg veldig, veldig lyst på - tror den er helskjønn :)

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  37. Du har så absolutt fortjent din plass i boken. Gratulerer så mye som vinner av live-bloggingen også. Det er deg vel fortjent :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!