søndag 18. november 2012

Juleinspirasjon IV

Det er aldri for sent å gi avkall på våre fordommer. (Henry David Thoreau)

Hei, alle gode!
Det finnes mye flott inspirasjon i interiørbutikkene i disse dager. Jeg har tatt meg en runde rundt her i Osloområdet, og en av de fineste butikkene jeg har besøkt, er Rivièra Maison på Sandvika Storsenter. Det er ingen overraskelse kanskje, jeg liker veldig godt deres produkter. Vi har alle våre favoritter, og de er en av mine.
I dag viser jeg bilder jeg fotograferte hos dem på fredag. For dere som ikke har anledning til å besøke butikken, så kan dere gå inn på deres nettbutikk, så kan dere klikke dere hjem mange lekre produkter.
Håper dere finner litt inspirasjon til å dekorere til jul.
Ser dere noe dere liker? Hører gjerne fra dere!

Ønsker dere alle en glad søndag!


Anette Willemine

Foto: Sunhome







Blogglisten

21 kommentarer:

  1. Oj oj oj så lekkert! RM har mye fint. Dekketallerknene i kurv er en av mine favoritter.
    Ha en fin søndag. Her er det sofamys og ribbe på menyen. :)
    Klem

    SvarSlett
  2. RM er en av mine favoritter også:)
    Lekre produkter som faller fint i øyet;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Det er noe rart det der med julepynt. Som du vet sverger jeg til den mer tradisjonelle med ruter. Men så ser jeg dine inspirasjonsbilder og så blir jeg så betatt at jeg vurderer å bytte stil! Men det blir vel i år som alle år tidligere tenker jeg. Kan jo ikke kvitte meg med det jeg har samlet gjennom et langt liv - eller? Tror mannen min hadde protestert om gamlenissen og og de rutete kjøkkengardinene hadde blitt byttet ut. De har blitt hentet ned fra loftet i dag og skal ha seg en runde i vaskemaskinen før de skal opp til helgen. Ønsker deg en flott søndag - i dag blir det kaffibesøk hos eldstedatter. Hilsen Berit

    SvarSlett
  4. ELSKER RM jeg og, det er liksom så ...solid? Nydelige bilder, kjære navnenøster, nå ble jeg superinspirert!!
    Ha en fin søndag.
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Sååå lekkert! Gjennomført og stilig! Me like:)

    Ha en flott søndag, Anette:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Det finns verkligen sååå mycket fint ute i butikerna.....


    Otroligt vacker dukning.

    Kram

    Pernilla

    SvarSlett
  7. Så skjønne og inspirerende bilder :)
    Skal ikke legge skjul på at RM også er blitt min favoritt.
    Har i løpet av året vært så heldig å bli eier av flere av de skjønne spisesuestolene og barstoler i samme stil... just love it:)
    Så bra for oss som ikke har mulighet til å besøke butikkene pga. lange avstander, at de startet opp nettbutikk :)
    Kjempebra service der og har benyttet meg av å shoppe i nettbutikken mange ganger allerede:)
    Ha en fin kveld
    klem sissel

    SvarSlett
  8. Tack för du delar med dig av dessa vackra inspirationsbilder.
    Kram
    HAnna

    SvarSlett
  9. Mye lekkert på RM, det skal være sikkert og visst!

    Fortsatt fin kveld!
    Her venter biffwok, men først skal hele familien ut på kveldstur først.

    klemklem

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Alltid mye flott i butikkene til RM!!
    Tusen takk for at du deler dine bilder.
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en riktig glad ny uke ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Härliga bilder och inspiration inför julen!

    Kram Tina

    SvarSlett
  12. wow så masse lekkert!
    Herlig inspirasjon :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  13. Vakre bilder fra deg,som alltid... Ja. RM kan det... Uansett fargesjanger,er resultatet "berre lekkert ".... Moro med utradisjonelle farger på julepynt,har ikke hatt rød jul på mange år. Uansett hvilke farger og stil vi liker,er vel gleden med å julepynte huset felles for oss alle:) Skulle gjerne vært en tur til på Sandvika Storsenter før jul,men tiden går så altfor fort !!! Er så mye en synes en bør gjøre , kanskje mesteparten er unødvendige ting... Leser om de som har bakt 175 smultringer, 25 kransekaker osv.osv.... Får litt dårlig samvittighet for at jeg ikke henger med på slikt . Jeg for min del vil bruke førjulstiden til å kose meg litt ekstra sammen med de jeg er glad i :-) Klem fra Liv Aa

    SvarSlett
    Svar
    1. Er hjertens enig med deg, Liv. Vi får bruke førjulstiden til de aktivitetene vi synes passer oss best. Jeg tenker at vi kan inspirere hverandre, uansett hvilken stil vi har. Noen av bloggene jeg følger fast er ganske langt unna min egen smak, men jeg kan likevel finne mye fin inspirasjon eller ideer. Det er det som er så flott med denne bloggverden; vi deler!
      Kos deg med det du liker aller best! Tror ikke antall slag med julekaker har noe å si. ;o)
      Ønsker deg en strålende mandag! Klem

      Slett
  14. Åh, så vackert! Om man går in till den butiken är nog risken att man inte vill gå ut därifrån... eller så kommer man ut fullkomligt ruinerad ;-)
    Kram o ha en fin vecka! Judita

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Så mye lekkert og flott!
    Får jo lyst på alt, men det begrenser seg fort :o)
    Uansett..mye inspirasjon å hente her.
    Fortsatt fin uke til deg!
    Klem.

    SvarSlett
  17. Hei,
    Så nydelige bilder fra en min favoritt butikk tatt av en dyktig fotograf! Ble så glad fordi du ville dele de bildene fra RM med oss. Hver gang når jeg er i Oslo og har mulighet til det, så må jeg bare innom. Det blir ikke så ofte som jeg hadde villet. Håper RM en gang vil komme hit til Tromsø! Det hadde vært topp! Ja, ......det er jo lov til å ønske da:D
    Klem fra Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig kommentar. Hyggelig å se du er innom. :o)
      Ja, det er farlig mye fint der! Du får ta deg en tur innom nettbutikken deres! Da kan du bare taste deg hjem varene selv.

      Fin dag til deg!

      Slett
  18. Tusen takk for en fantastisk flott juleinspirasjon-serie!
    Er så enig, kommer stadig noe fra RM hjem til meg også.. Lekkert lekkert:)

    Flott stemning i bildene dine!

    Og FLOTT dame på bildet med Maria Skappel :)

    Ha en fin morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  19. Her var det mye juleinspierasjon :)

    Bare å sette igang.

    Klem fra Inger

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!